The trip kapitel 9

  2012-12-10 @ 16:44:55 Allmänt  
Han reste sig upp och gick in till sovrummet. Vart han tjurig nu eller va? Men det kan han ju inte ha blivit? Jag gick in till sovrummet och där låg han i sängen men kudden över huvudet.
__________________________________________________________________________________
-Vart du tjurig nu eller vad hände? sa jag och satte mig ner på sängen.  
- Nej, älskling tror du jag blir tjutig för du vann fia med knuff? det är ju löjligt sa han
Det värkade som han blev mer tjurig över att jag frågade om han vart tjurig än när han bara reste sig upp och gick ifrån.
-Nej vad bra då! Men varför gick du bara iväg så där då? frågade jag förvånat.
-För jag är så enormt trött
-Jaha men då förstår jag dig sötnos! sa jag och böjde mig fram och gav honom en snabb puss och sen gick jag iväg in på toaletten för att borsta tänderna. Jag tog fram tandborsten som låg i min necesär och tandkräm och började borsta tänderna. När jag var klar med det gick jag på toan och sedan gick jag in till sovrummet och började ta av mig kläderna och la mig i sängen.
-Hur dags ska vi gå upp imorgon? frågade jag Justin.
-Ehm ja, vi ska åka till New York klockan 09.15.
-NEW YORK?! sa jag fövånat och satte mig upp.
-Ja sötnos.
-Åh! sa jag och la mig ner igen.
-Vaddå vill du inte åka dit eller?
-Jo jag har alltid velat åka dit! Men efter som vi inte är så rika så har vi inte haft pengar till det så jag har börjat spara pengar till det tills jag blir 18 så jag kan åka med mina kompisar. Men nu ska jag ju få uppleva det med dig, ennu bättre!Justin jag älskar dig sa jag och log.
-Älskar dig med gumman sa han och kysste mig.
Jag stallde klockan på 06:14 eftersom Kenny skulle väcka oss 07:15 så kunde det vara bra om någon var lite halv vaken när Kenny skulle väcka oss. Jag la ner min mobil på nattusbordet och sedan la jag mig ner för att sova.
 
 
**Alarmet ringer**
Jag satte mig sakta upp och gnuggade händerna försiktigt i ögonen. Jag tryckte på stäng på mobilen så alarmet skulle sluta ringa. Sedan gick jag upp på toaletten och borstade igenom håret lite snabbt och satte upp det i en knut. Jag gick in till köket där jag skulle göra iordning lite frukost till mig och Justin för jag antog att Kenny snart skulle komma. Jag skärde upp det sista frukten som fans kvar. Det var apelsin, äpple och en halv honugnsmelon. Sedan tog jag fram filen, limpan, mjölen och o'boyen. Jag gick in till sovrummet för jag vart lite orolig för Kenny inte hade kommit. Jag tog upp mobilen och tittade på klockan den var 07:00. Jag måste ha stallt mobilen en timma förtidigt. Men det var ju inte så farligt. Jag var ju vaken nu och frukosten var klar. Så det enda som saknades var Justin. Jag petade lite försiktigt på honom för att väcka honom.
-Älskling klockan är 07:01 ska du komma upp nu eller ska du komma upp om 14 minuter?
-Väck mig igen om 14 minuter sa han trött och vände sig om igen för att somna om.
Jag kunde ju inte tvinga upp honom så jag gick ut till köket igen och började ta lite frukost. Jag hällde upp ett glas med o'boy skärde upp en limpbit av limpan och sen hällde jag upp lite fil i en skål och hällde på lite fruktsallad över det. En bra frukost helt o hållet. Jag åt snabbt upp det. Och sedan gick jag in och tog en dusch,dock kunde jag ju inte ta en lika lång som jag brukade så det vart bara 20 minuter den här gången. Jag svepte om en handduk runt mig och smög in till sovrummet. Justin sov fortfarande så jag gick och kollade på klockan, den var 07:30 och Kenny hade inte varit och knackat på? Jag petade till lite försiktigt och frågade Justin om Kenny hade varit och knackat på.
-Nej det har han inte sa han trött.
-Okej, men du måste iallafall gå upp nu klockan är 07:30.
Han satte sig upp försiktigt och drog på sig sina gråa mjukisbyxor. Jag gick och hämtade min mobil för att ringa Kenny. Jag letade efter hans nummer i telefon boken och tillslut hittade jag det. Jag tröck på ring och några singnaler gick fram. Men det gick bara fram fler och fler o fler. Han svarade inte. Jag vart orolig och sprang ut till köket där Justin var.
__________________________________________________________________________________
Varför tror ni inte Kenny svarar?
Minst 2 kommentarer för nästa kapitel! :D

Kommentarer
Postat av: emeliebieber

Mera!!! :D <3

2012-12-10 @ 17:00:40



Postat av: hej

mer!!! :D<3

2012-12-10 @ 21:25:39




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback