The trip kapitel 12

  2012-12-13 @ 21:21:56 Allmänt  
Vi gick ut ur rummet och in i hissen och tröck på våning 0. Vi klev ut ur hissen och gick fram till receptionen. 
-Ja, vi kan nog tyvärr inte lösa problemet förns imorgon. Så vi erbjuder er en gratisnatt här ikväll istället sa recetionisten.
-Hur fan tänkte du nu? Tror du jag kan ställa in min turné för ett jävla hotell som inte kan fixa upp dörren? 
-Ja, vi kan inte fixa något annat tyvärr sa receptionisten och ryckte på axlarna
__________________________________________________________________________________
-Nehe skit it då sa Justin och vände sig om och  gick iväg mot hissen.
-Jag får ursäkta för min pojkväns beetende, det har inte varit en sån bra morgon.
-Det gör inget sa receptionisten och nickade på huvudet.
-Kommer du snart eller? ropade Justin ifrån hissen.
Jag vände mig direkt och gick in i hissen. 
-Vad pratade ni om då? frågade Justin.
-Inget svarade jag.
-Inget? nejnej sa Justin och gick ut ifrån hissen.
Vi gick i den långa korridoren och fram till rum 132, Kennys rum igen. Justin  knackade på och Kenny kom och öppnade.
-Hittade dom någon lösning? frågade Kenny.
-Naej ingen, dom erbjöd bara en gratisnatt här på hotellet svarade jag.
-Jag ska gå ner och prata med dom sa Kenny och öppnade dörren och gick ut. Jag gick och satte mig brevid Justin i soffan, han så ut att inte må så bra..
-Hur är det gubben? frågade jag
-Inte så bra sa han och tittade upp på mig. 
-Vill du ha något? 
-Ett glas vatten skulle sitta fint.
-Visst, allt för dig sa jag och pussade honom på kinden innan jag reste mig upp.
Jag gick ut till köket och letade efter glas i skåpen. Jag fick öppna ett antal stycken, varför har ett hotell så många lådor? Det har jag aldrig varit med om förut. Inte ens att ett hotellrum hade ett kök. Tillslut hittade jag ett glas. Jag satte igång vattnet och började spola det så det blev kallt. Jag fyllde glaset så det blev fullt och sedan stängde jag av kranen och gick ut med glaset till Justin.
-Varsegod älskling sa jag och gav honom det.
-Tack, sa han och tog en klunk av vattnet.
-Vad var det ni pratade om egentligen? sa han och satte ner glaset.
-Vem?
-Du och receptionisten.
-Jaha, men ta inte illa upp nu bara.. Jag sa bara att det inte hade varit en sån bra morgon och ursäktade för att du var lite irriterad.
-Jaha, tack! Men hade tänk o gå ner o säga förlåt sen sa Justin.
-Åh du är så gullig sa jag och kramade om honom.
-Hur lång tid är det kvar till flyget går?  frågade jag.
-1 och en halv timma så vi måste åka om en halvtimma..
__________________________________________________________________________________
Tror ni dom kommer hinna låsa upp rummet? Och isåfall hur?
 
Minst kommentarer för nästa kapitel! :D

Kommentarer
Postat av: r

Bra mer i dag:)

Svar: 1 kommentar till så kommer nästa kapitel upp :)
svenssoneelsaaa.blogg.se

2012-12-14 @ 21:58:10



Postat av: din favvo läsare<3

Mera!!! :)))

Svar: Kommer nog mer idag :)
svenssoneelsaaa.blogg.se

2012-12-15 @ 00:47:45




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback