The trip kapitel 13

  2012-12-15 @ 16:04:51 Allmänt  
-Jaha, men ta inte illa upp nu bara.. Jag sa bara att det inte hade varit en sån bra morgon och ursäktade för att du var lite irriterad.
-Jaha, tack! Men hade tänk o gå ner o säga förlåt sen sa Justin.
-Åh du är så gullig sa jag och kramade om honom.
-Hur lång tid är det kvar till flyget går?  frågade jag.
-1 och en halv timma så vi måste åka om en halvtimma..
__________________________________________________________________________________
Kenny kom in genom dörren och sa att vi skulle följa med honom. Och det gjorde vi ju givetvis. Vi tog hissen upp till våning 5, Justin och mins våning. Och gick fram till vårt rum. Sedan tog Kenny upp två stålgrejer ur sin jackficka och började mixtra med låset.
-Men Kenny tänk om någon ser dig? sa jag nervöst.
-Erch tänk inte på det sa han och låset låstes upp.
Vi gick in och hämtade våra väskor. Jag fick slänga ner alla mina kläder, plattång, och alla småsaker som jag rivit upp fick jag snabbt trycka ner i väskan. Sedan drog jag igen väskan. Drog ut den till hallen där Justin och Kenny stog och väntade.
-Ska inte du ha din väska? frågade jag Justin.
-Jo jag har ju min sa han och pekade på ryggen och log.
-Hade du bara den? frågade jag förvånat.
-Ja jag har allt som jag behöver, keps,mössa,strumpor,kalsoner,tandborste och tandkräm.
-Haha sötnos! Men var det så viktigt att hämta det så du behövde bli irriterad? frågade jag och log.
-Ja, jag ville ju att du skulle få dina saker för jag visste att dom var viktiga för dig.
-Åh älskling, jag älskar dig sa jag och kysste honom.
-Jag älskar dig med sa han när vi avslutat kyssen.
Sedan tog han min väska och drog med den till hissen. Vi tog den ner till plan 0 (entrén) och där stog scooter och väntade. 
-Så är ni klara att åka? frågade Scooter.
-Ja jag är sa jag och nickade.
-Jag med sa Justin.
Justin gick fram till receptioniseten och bad om ursäkt och han förstog mycket väl varför han blivit irriterad. Sedan gick vi ner till garaget där vi hade bilen. Justin tog min väska och la den i bagarget. Sedan kom han in i bilen och satte sig brevid mig. Moche startade bilen och vakterna öppnade garageporten och stallde sig framför staketen dom satt upp så vi kunde komma iväg fort så inte alla fans skulle springa på bilen.   Den här gången gick det fort. Det tog bara 1 minut att komma ut ifrån garaget och ut på vägen. Nu var vi påväg till flygplatsen för att flyga till New York. Fatta vad häftigt! Att få se New York city. Det har jag alltid velat  gjort och nu ska jag få göra det med värdens bästa pojkvän! Kan det bli bättre? 

__________________________________________________________________________________
Förlåt för så kort kapitel igen! Men mår inte så bra...
Minst kommentarer för nästa kapitel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback