The trip kapitel 4

  2012-12-01 @ 22:21:47 Allmänt  
Det knackade på dörren och det var dags att åka. Justin stallde sig upp gick och satte på sig sina supras och jag mina svarta vans och min svarta skinnjacka. Sedan var vi redo att åka. Justin tog tag i min hand och kysste mig lite snabbt sen gick vi ut till lobbyn.
__________________________________________________________________________________
I lobbyn stog Scooter och väntade. Det kryllade med fans utanför så vi var tvungna att gå ner till garaget. Vi hoppade in i Jusins bil. Sedan öppnades garage dörren och där stog det fans också. Fast inte lika mycket då. Dom blev som galna när dom fick se bilen. Dom sprang efter oss så länge dom orkade. Men tillslut så hade vi inte några springade fans efter oss. Justin lutade sig tillbaka och blundade lite. Jag vände mig om lite då och då för det var en bil som hade förföljt oss ett bra tag. Jag blev lite rädd och petade till lite försiktigt på Justin.
-Aa? sa han och reste snabbt på huvet och skakade det.
-Den där bilen har förföljt oss jätte länge sa jag och pekade bak på den.
-Det är säkert bara något fan eller nått, det är lugt gumman sa han och tog min hand och lutade sig tillbaka igen.
Jag log men jag var fortfarande lite rädd. Vi kom till ett rödljus så vi var tvugna att stanna. Bilen körde upp brevid oss och såg ut som en belieber. Hon satt spänt och tittade in i bilen. Jag petade till lite på Justin. Han såg henne och drog ner fönser rutan.
-Hej sötnos! sa han till henne.
-Heeeeeej! sa han nervöst.
-Åh jag älskar dig så mycket! Du betyder allt för mig! Du är hela min värd Justin! Hela min värd!
-Haha, älskar dig också! sa han medans våran bil började åka iväg för ljuset hade slagit grönt.
Han drog upp bilrutan igen och sedan åkte vi till arénan. Jag satt och funderade på varför vi inte bodde hos Justin? För han bodde ju här i Canada.
-Nu är vi framme älskling! sa Justin glatt och pussade mig på kinden.
-Åh! sa jag glatt tillbaka.
Vi hoppade ut ur bilen. Justin skrev så många autografer och tog så många bilder med fansen som han orkade. På det sättet var Justin väldigt snäll! Han ville aldrig svika sina fans. Men tillslut började fansen putta på så någon kunde skada sig. Så det var bäst vi gick in. Kenny tog snabbt tag i Justin och sedan småsprang vi in i arénan. 
__________________________________________________________________________________
Kort kapitel men det får duga! Lovar att göra ett långt kapitel imorgon!

Om jag får 2 kommentarer! :D
 
puss&kram

Kommentarer
Postat av: EmelieBieber

Meerra!! :D <3

2012-12-01 @ 23:00:07



Postat av: Ida

meera! <3

2012-12-01 @ 23:10:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback