The trip kapitel 5

  2012-12-03 @ 17:41:23 Allmänt  
Vi hoppade ut ur bilen. Justin skrev så många autografer och tog så många bilder med fansen som han orkade. På det sättet var Justin väldigt snäll! Han ville aldrig svika sina fans. Men tillslut började fansen putta på så någon kunde skada sig. Så det var bäst vi gick in. Kenny tog snabbt tag i Justin och sedan småsprang vi in i arénan.
__________________________________________________________________________________
-Hur gick det? frågade Kenny oroligt.
-A det gick bra! Bara lite ont i armen men annars är det inget sa han som en man.
Vi gick in bakom scenen så man såg rakt ut på publiken och scenen. Shit alltså! Jag har aldrig varit i en sån härn stor aréna! Det fick minst plats 2000 personer kunde jag tro. 
-Kom sa Justin och tog tag i min hand och sprang ut mitt på scenen.
Gud vad läskigt det var! Och endå var det inte så mycket folk här en. Eller det var ju bara jobbarna och det tyckte jag var läskigt! Fatta då när det kommer vara full proppat överallt. 
-Åh gud! Hur kan du klara av det här? frågade jag 
-Det är inte läskigt! Bara kul gumman!
Jag gick fort därefter av scenen och stallde mig brevid istället. Där trivdes jag mycket bättre.
Dansarna kom och dom repiterade lite med Justin innan showen skulle börja. 
5 timmar senare
Nu var det bara 10 minuter kvar tills showen skulle börja. Jag tittade ut på publiken och det var heelt fullt proppat som jag trodde. Fast nu såg det ut som 3000. Men det kunde det ju inte vart. Jag gick tillbaka till Justin och önskade honom lycka till och gav honom en snabb puss och sen var det dax att gå ut på scenen.  Jag gick ner och stallde mig vid Scooter och Allison. Nu började musiken spelas och det var One Time. Fansen skrek som galningar när han kom ut. Det var faktiskt ganska roligt att se. Efter han hade kört några låtar så var det äntligen dax för One Less Lonley Girl. Det alla tjejer drömmer om att bli.
-Vill du följa med och hitta en One Less Lonley Girl? frågade Allison snällt.
-Självklart! sa jag glatt.
Vi gick iväg mot publiken och jag såg en tjej sitta helt ensam där uppe på läktaren men såg ut att ha jätte kul för att få se sin idol.
-Henne? frågade jag Allison.
-Ja det blir nog bra! sa Allison och började gå mot henne.
När vi var framme vid henne viskade Allison:
-Vill du bli One Less Lonley Girl tjejen?
-Ja det vill jag. Men det finns säkert någon som är snyggare en mig sa hon och tittade ner lite i marken,
-Nej du avbröt jag. Ingen är perfekt och visst vill du bli One Less Lonley Girl tjejen?
-Självklart vill jag men..
-Inga men! Kom med här nu sa jag och tog tag i hennes hand och drog med henne bak bakom scenen.
Dansarna kom och tog med henne ut på scenen och det såg ut som det var det bästa som hade hänt henne.
-Bra val! sa Allison och puttade  till mig lite.
Jag log mot henne och nickade.
 
Nu var showen slut. Justin höll på att tacka sina fans och sedan kom han ut till oss. Han såg helt slut ut, han la sig ner i soffan. Jag gick och hämtade ett kallt glas med vatten till honom och gav det till honom. Han drack upp det på 3 sekunder nästan.
-Tack sa han och pustade ut.
-Varsegod!  sa jag och drog min hand på hans kind.
Han var den bästa pojkvän men någonsin kunde önska sig. 
-Det är nog bäst du skyndar dig nu Justin innan det blir allt för mycket folk utanför arénan. 
-Jaokej! sa Justin och stallde sig upp och gick in på toalletten för att ta en snabbdusch.
 
-Vad tyckte du om showen då? frågade Kenny samtidigt som han satte sig brevid mig i soffan.
-Helt fantastisk! sa jag och log.
Justin kom ut från toalletten och nu kunde vi åka iväg. Vi gick ut ifrån arénan och rakt in i bilen fast det var mycket folk. Det var för farligt för Justin att stanna och ta foton och signera grejer. Så vi gick rakt in i bilen. Det tog ungifär 30 minuter innan vi kom ut ur folkmassan med bilen.
-Håll koll på vägen ska bara fixa med mobilen 1 sekund sa Moshe
-Okej! sa Kenny
Moshe tittade ner i mobilen och Kenny skriker rakt ut.
-Moshe!!!!
__________________________________________________________________________________
Vad tror ni händer?
Minst två kommentarer för nästa kapitel! :DD
 
puss&kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback