The trip kapitel 6

  2012-12-04 @ 21:22:25 Allmänt  
-Håll koll på vägen ska bara fixa med mobilen 1 sekund sa Moshe
-Okej! sa Kenny
Moshe tittade ner i mobilen och Kenny skriker rakt ut.
-Moshe!!!!
__________________________________________________________________________________
Mosche tittar snabbt upp på vägen och svänges hastigt åt höger.
-Vad hände? frågade Justin oroligt.
-Vi var på väg rakt in i en stolpe sa Kenny skräckslaget.
-Phu vilken tur att det inte hände.
-Ja verkligen! innstämde jag.
Vi fortsatte till hotellet och vi var där efter 10 minuter.
Vi klev ut ur bilen och nu var det inte så mycket fans där. Dom hade antagligen inte hunnit hit efter konserten. Så nu kunde Justin ängna sig åt dom ett tag. Men tillslut kom det bara mer och mer fans så då bestämmde vi oss för att gå in. Vi gick och hämtade nycklarna som vi lämmnat in i receptionen så vi inte skulle tappa dom. Vi fick nycklarna och tog hissen upp till vårat rum. Justin slängde sig direkt i soffan och jag satte mig ner och pustade ut efter den långa dagen. 
-Åh shit vad trött jag är sa Justin och gäspade.
-Sov lite då, jag går in och tar en dusch sa jag och la över en filt över honom och pussade honom i pannan som en liten mamma.
Sen gick jag in till badrummet tog av mig kläderna och hoppade in i duschen. Jag älskade att ta långa  varma duschar. Efter 40 minuter hade jag duschat klart så jag öppnade dusch dörren och jag kände hur en kall vind pust blåste förbi. Jag sträckte mig snabbt efter handduken som hängde på tork sen gårdagen. Sedan smög jag in till sovrummet och satte på mig mina gråa mjukisbyxor, ett svart linne och min gosiga hood tröja som var knall rosa. Det var mina favorit myskläder. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag glömt dom. Sedan smög jag förbi vardagsrummet och där låg Justin och sov så sött. Jag gick in till köket och gjorde iordning lite fruktsallad till Justin. Jag kände att han behövde ha i sig lite vitaminer efter att han jobbat så hårt på konserten. Jag skärde upp, apelsin,banan,kiwi och honugsmelon. En faslig blanding men det fick duga. Sen smög jag in till vardagsrummet igen och petade lite försiktigt på Justin så han kunde sova inatt sen igen. Jag gav honom skålen men fruktsalladen och sen gick jag och satte på tv:en och gav honom tv dosan.
-Älskling! Vad skulle jag gjort utan dig?sa han och mumsade i sig fruktsalladen
Jag log hon skrattade lite tyst för mig själv, eftersom han bara glupskade i sig fruktsalladen.
-Men du jag tänkte på en sak? sa jag.
-Vaddå? frågade Justin samtidigt som han tuggade fruktsalladen.
-Du bor ju här i Canada, så varför bodde vi inte hemma hos dig?
__________________________________________________________________________________
Varför tror ni inte att dom bodde hemma hos Justin?
Minst kommentar för nästa kapitel! :DDD
 
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: fanny

Mer :)

2012-12-04 @ 22:36:26




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback