The trip kapitel 2

  2012-11-28 @ 20:50:06 Allmänt  
Det här var nog ett av det finaste ställen jag varit på och det är ett hotellrum också, haha.
Jag drog in min resväska i sovrummet och sedan gick jag på toa. Jag hörde att det skrammlade mycket utifrån och jag undrade vad han höll på med? Jag gick ut ifrån toalletten och då hade Justin......
______________________________________________________________________________
Dukat upp bordet med chokladdoppade jordgubbar, tänt ljus och satt fram en vas med röda rosor!
-Till min sötnos! sa han och drog ut stolen.
-Aww älskling sa jag och pussade honom.
Han gick och satte sig på en stol sen satt vi där och åt chokladdoppade jordgubbar! Det var super gott! Det är det bästa jag vet.
-Jag ville inte göra iordning någon mat för vi ska gå ut och äta sen.
-Men det är var super! sa jag och log.
-Följer du med på konserten imorgon?
-Såklart jag gör.
Han log och sen knackade det på dörren. Justin stallde sig upp o gick o öppnade. Han stängde igen dörren och kom tillbaka till mig.
-Vi ska gå ut och äta nu.
-Okej sa jag o tog en till jordgubbe o gick och satte på mig mina svarta vans och svarta skinnjacka.
-Var beredd på att det kan komma fram fans och sånt till mig när vi sitter och äter.
-Jodå, men det är okej! sa jag och log.
Jag älskade ju Justin och jag förstog ju att dom också gjorde det så varför skulle inte dom få ta en bild med honom? Om det var okej för Justin såklart.
Vi gick ut ur hotellrummet och ner till receptionen. Där stog Kenny och Scooter och väntade.
Vi började gå ut på gatorna och letade efter ett bra ställe att äta på.
-Vart vill ni äta då? frågade Kenny
-Ehm jag vet inte, du kan bestämma Oliva sa Justin och tog tag i min hand.
Åh nej! Jag har sån beslutsångest och gillar inte att bestämma när andra är med.
-Nej det kan du få göra sa jag och log lite åt Justin.
-Men nej du får.
-Okej, då bestämmer jag att du bestämmer sa jag.
-Haha, då blir det Kina mat.
-Helt okej för mig sa jag glatt.
Vi började gå mot en kina resturang. Vi gick in och satte oss och sen kom personalen fram med en Meny.
Jag tittade igenom den och för mig blev det kyckling och ris och en cola. Det tog dom andra också. Det var faktiskt super gott! Fast jag var inte så värst hungrig efter alla jordgubbar jag ätit.
Det började samlas mer och mer fans utanför resturangen.
-Det är nog bäst vi går nu, innan det börjar komma allt för mycket fans sa Kenny.
-Jo okej! sa vi och reste på oss.
Scooter gick fram och betalade och sedan gick vi där ifrån. Justin fick ta ett antal foton och skriva massor med autografer. Men det kom bara mer och mer fans så vi bestämmde oss för att vi bara skulle fortsätta gå och inte skriva eller ta några mer foton med fansen. Tillslut fick vi tillomed börja springa för att fansen blev så galna. Efter ett tag springandes var vi äntligen framme vid hotellet. Vi tog hissen upp till rummet och pustade ut. Jag gick in till badrummet tappade upp badkaret med vatten och hoppade i och badade. Det var ett dubbelbubbelbadkar.
-Finns det en plats över? kom Justin in.
-Självklart sa jag och log.
Vi badade ett tag men sen blev jag väldigt trött så jag gick upp tog en snabb dusch och gick och satte på mig min pyamas. Justin kom strax därefter. Jag gick och la mig i soffan och satte på tv:en. 
-Är det något bra på tv:en? frågade Justin
-Naej inget alls sa jag och bläddrade lite bland kanalerna.
-Ska vi sätta på en film då? frågade han snällt.
-Åh ja! sa jag glatt.
Han satte i en skiva och sen la han sig bakom mig och tog en filt över oss.
__________________________________________________________________________________
Vilken filt tror ni det är? :)
Minst en kommentar för nästa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback