The trip kapitel 3

  2012-11-30 @ 22:10:43 Allmänt  
-Ska vi sätta på en film då? frågade han snällt.
-Åh ja! sa jag glatt.
Han satte i en skiva och sen la han sig bakom mig och tog en filt över oss.
__________________________________________________________________________________
Filmen startades och det var filmen The Lucky One. Jag älskade den filmen, hade nog sätt den 20 gånger och inte tröttnat på den. Jag låg där i Justins varma famn och tittade på min bästa film. Bättre en såhär kan det ju inte bli? Perkfekt avslut på kvällen.
Jag kände hur mina ögon blev tyngre och tyngre och tillslut så orkade jag inte ha dom öppna så jag blundade och somnade.
Nästa dag
Jag vaknade av att solen sken in genom fönstert. Måste ha somnat i soffan, tillomed Justin. Jag reste mig försiktigt upp och gick in på toaletten. Jag borstade igenom håret och sen satte jag upp det i en knut. Jag gick sedan ut till köket och gjorde i ordning lite frukost till oss. Jag skärde upp lite bröd som Kenny lämnat till oss. Tog fram smöret, mjölken, o'boy pulvret och sen skärde jag upp lite apelsin. Jag dukade fram det på bordet, tände ljus och vattnade dom fina röda rosorna lite. Justin hade ju fixat så fint till mig igår kväll så då kunde jag gott göra det nu! Jag gick och väckte Justin för klockan var 9:00 och det kanske var bäst att han gick upp och fick i sig lite frukost. För det blir ju en stor dag idag! Första dagen på Believe Tour. Jag gick in till vardagsrummet petade lite försiktigt på Justin. Han öppnade ögonen lite försiktigt och gnuggade sig i ögonen.
-Godmorgon älskling sa jag och pussade honom.
-Kom! Jag har fixat frukost! sa jag och tog tag i hans hand och drog med honom till bordet.
Han satte sig ner och började äta som en gris! Justin älskade nämligen frukost. Men vi kunde inte gå ner och äta hotellfrukosten, då skulle det bli kaos i matsalongen.
Vi åt upp frukosten lite snabbt. Sen hoppade jag in i duschen en snabbis gick ut och satte på mig kläder. Det vart en bearce grå tröja, svarta byxor och håret satte jag upp i en tofs och "pyntade" det lite med vita blommor. Medans jag gjorde det så hoppade Justin in i duschen och fixade sig. För mig tog det nästan dubbelt så lång tid att göra iordning mig så han fick oftast sitta och vänta på mig. Men nu var jag också klar. Spryade bara på min 2 sprut av Justins parfym Someday. Älskade den parfymen! Det knackade på dörren och det var dags att åka. Justin stallde sig upp gick och satte på sig sina supras och jag mina svarta vans och min svarta skinnjacka. Sedan var vi redo att åka. Justin tog tag i min hand och kysste mig lite snabbt sen gick vi ut till lobbyn.
__________________________________________________________________________________
Tror ni det kommer gå bra för Justin på konserten?
1 kommentar till nästa kapitel :D
Och förlåt det skulle stå film i förra kapilet, men jag skrev: vilken filt frår ni det är? haha
 
puss&kram

Kommentarer
Postat av: rebecka

mer

2012-11-30 @ 22:33:26




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback