The trip

  2012-11-26 @ 12:53:49 Allmänt  
Jag heter Olivia och jag är en helt vanlig tjej. Nej okej kanske inte helt vanlig. För jag är tillsammans med Justin Bieber. Ja Justin Bieber är min pojkvän. Idag är det 1 månad vi har varit tillsammans och det firar vi med att jag ska få följa med honom på hans turné. Annars hade vi inte kunna träffas på ett bra tag. 
Jag la ner det sista i min resväska och sedan skulle mamma köra iväg mig till flygplatsen.
-Är du klar, klockan är 14:00? ropade mamma nerifrån.
-Ja jag kommer snart! ropade jag tillbaka.
Jag gick in på toaletten och drog på lite läppglans och borstade igenom håret en sista gång. Sen la jag ner det i resväskan och drog igen den. Jag bärde ner resväskan till hallen och satte på mig min svarta skinnjacka och mina svarta vans. Sen var jag redo att åka.
_____________________________________________________________________________________
Kommer någon fortsätta läsa?
Kommentara :D 
 
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kommer att fortsätta att läsa :)

2012-11-27 @ 10:49:38
URL: http://ellenjustin.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback